< חזרה לעמוד הקודם
שאלות על החלפת הנראות
האם בוצע שינוי בטעם המשקה?
אין כל שינוי בטעמי המשקאות!
השינוי היחידי אותו ביצענו הוא רק בעיצוב האריזה.
מדוע בוצע שינוי בעיצוב האריזה / מדוע הוחלט להשיק נראות חדשה?
עיצוב האריזה החדש/שינוי הנראות מביא להשלמת יישום מהלך "One Brand" העולמי אשר החל לפני למעלה משנה ודווח בהרחבה בכל אמצעי התקשורת העולמית. שינוי נראות המוצרים במהלך "One Brand", מדגיש את האייקוניות של מותג קוקה-קולה על כל טעמיו ומאפשר לצרכנים לבחור את משקה הקוקה-קולה שמועדף עליהם על פי מה שמתאים לטעמם, לסגנון ולאורח חייהם.
למה דווקא עכשיו?
עיצוב האריזה החדש/שינוי הנראות מביא להשלמת יישום מהלך "One Brand" העולמי אשר החל לפני למעלה משנה ודווח בהרחבה בכל אמצעי התקשורת העולמית.
האם הטעם/המחיר/הברקוד/המק"ט/נפח המשקה משתנים?
לא. אין כל שינוי במוצר. מדובר באותו המשקה בדיוק, באותו הטעם, הגודל, המחיר (מחירון), הנפח והמק"ט.
האם נוספו טעמים חדשים?
לא. נשארנו עם אותם הטעמים המוכרים והאהובים. קוקה-קולה קלאסי, קוקה-קולה זירו ודיאט קוקה-קולה.
מה שונה בבקבוק החדש לעומת הבקבוק הקודם?
אין כל שינוי בבקבוק עצמו. השינוי היחידי הנו בעיצוב החיצוני של אריזת המוצר.
האם הבקבוקים החדשים הינם מהדורה זמנית או קבועה?
מדובר בשינוי קבוע אשר יחליף את העיצובים הנוכחיים.
האם יהיה ניתן להשיג את המוצרים (בקבוקים/פחיות) עם התוויות החדשות בנקודות המכירה?
כן. ניתן להשיג את המוצרים עם התוויות החדשות בדיוק באותן נקודות המכירה.
האם העובדה שחלק מהמוצרים עוד קיימים על המדף באריזה הקודמת/ישנה מצביעה על תוקף קצר יותר?
עיצוב התווית אינו מעיד על תוקף המוצרים.
עבור כל מוצר ומוצר אנו ממליצים לבחון את התאריך המופיע על האריזה בסמיכות לטקסט "עדיף להשתמש לפני".
האם הכשרות משתנה עם האריזה החדשה?
לא. אין כל שינוי בכשרות. השינוי היחידי הנו בעיצוב החיצוני של אריזת המוצר.